Επιστροφές και ακυρώσεις

- Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία ενώ την έχω πραγματοποιήσει;
Ακυρώσεις γίνονται μόνο μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας εντός 12 ωρών από την στιγμή της παραγγελίας μόνο στα ετοιμοπαράδοτα προϊόντα που βρίσκονται στο showroom.
Ταπετσαρίες, υφάσματα και χαλιά είναι προϊόντα που γίνονται παραγγελία και εισαγωγή μόνο για εσάς. Οι κωδικοί είναι τόσοι πολλοί που δεν γίνεται να υπάρχει στοκ στο κατάστημα. Συνεπώς δεν γίνεται επιστροφή σε αυτά τα προϊόντα, παρά μόνο αν είναι ελλαττωματικά.Σκεφτείτε πριν το παραγγείλετε, με χαρά να σας βοηθήσουμε στην παραγγελία σας!

- Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;
Αν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξατε γνώμη για κάποιο προϊόν που παραλάβατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών με δικά σας έξοδα, αρκεί το προϊόν και η αρχική συσκευασία του να είναι άθικτα. Θα πρέπει να αποστείλετε το προϊόν στη διεύθυνση MayoDeco, Ασπασίας 8, 11634, Αθήνα, Παγκράτι. Το ποσό που χρεωθήκατε, μπορείτε να το εξαργυρώσετε σε επόμενη αγορά σας.

Επιστροφές ΔΕΝ γίνονται στις ταπετσαρίες και τα υφάσματα και χαλιά και προϊόντα προσφορών.

- Ποια είναι η πολιτική αλλαγών σας;
Όλες οι εκπτωτικές αγορές όπως και οι ειδικές παραγγελίες είναι οριστικές. Όλα τα πιστωτικά θα εκδοθούν σύμφωνα με τις τότε ισχύουσες τιμές και αφορούν μόνον σε εμπορεύματα του καταστήματος, και όχι για ταπετσαρίες και υφάσματα και χαλιά.

- Σε περίπτωση που επιστέψω ένα προϊόν, τα χρήματα επιστρέφονται;
Χρήματα δεν επιστρέφονται, παρά μόνον αν το προϊόν είναι ελαττωματικό και δεν μπορούμε να σας το αντικαταστήσουμε άμεσα.

Τι κάνω αν παραλάβω ελαττωματικό προϊόν? Επιβαρύνομαι με το κόστος επιστροφής;
Αν το λάθος είναι δικό μας, αν δηλαδή παραλάβατε λάθος προϊόν ή ελαττωματικό προϊόν, τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν το mayodeco.

Πώς θα το στείλω πίσω σε εσάς;
Συνιστούμε να στέλνετε τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε με κάποια υπηρεσία κούριερ για περισσότερη ασφάλεια, καθώς δεν φέρουμε ευθύνη για προϊόντα που τυχόν χαθούν ή υποστούν ζημιές κατά την επιστροφή τους προς εμάς.

- Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν αυτοπροσώπως;
Ναι, αλλά μόνο κατόπιν συνεννοήσεως και εφόσον είναι ελλαττωματικό. Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@mayodeco.gr ή στο τηλέφωνο 2107523200 και θα κανονίσουμε την ημέρα και την ώρα που σας βολεύει.