Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Αν για οποιονδήποτε λόγο αλλάξατε γνώμη για κάποιο προϊόν που παραλάβατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών με δικά σας έξοδα, αρκεί το προϊόν και η αρχική συσκευασία του να είναι άθικτα. Θα πρέπει να αποστείλετε το προϊόν στη διεύθυνση Mayo Deco, Ασπασίας 8, 11634, Αθήνα, Παγκράτι. Το ποσό που χρεωθήκατε, μπορείτε να το εξαργυρώσετε σε επόμενη αγορά σας.

Επιστροφές ΔΕΝ γίνονται στις ταπετσαρίες και τα υφάσματα και προϊόντα προσφορών.

Ποια είναι η πολιτική αλλαγών σας;

Όλες οι εκπτωτικές αγορές όπως και οι ειδικές παραγγελίες είναι οριστικές. Όλα τα πιστωτικά θα εκδοθούν σύμφωνα με τις τότε ισχύουσες τιμές και αφορούν μόνον σε εμπορεύματα του καταστήματος, και όχι για ταπετσαρίες και υφάσματα.

Σημείωση: ένα ποσό 20% θα αφαιρεθεί για τα έπιπλα και τον εξοπλισμό που θα επιστραφούν εκτός συσκευασίας από το ποσό που θα πιστωθείτε.

Σε περίπτωση που επιστέψω ένα προϊόν, τα χρήματα επιστρέφονται;

Χρήματα δεν επιστρέφονται, παρά μόνον αν το προϊόν είναι ελαττωματικό και δεν μπορούμε να σας το αντικαταστήσουμε άμεσα.

Τι κάνω αν παραλάβω ελαττωματικό προϊόν? Επιβαρύνομαι με το κόστος επιστροφής;

Αν αλλάξατε γνώμη για μία αγορά σας, το κόστος επιστροφής επιβαρύνει εσάς, ενώ δεν θα επιβαρυνθείτε με το κόστος της νέας αποστολής, σε περίπτωση που θέλετε άλλο προϊόν αντί του επιστρεφόμενου. Αν το λάθος είναι δικό μας, αν δηλαδή παραλάβατε λάθος προϊόν ή ελαττωματικό προϊόν, τότε τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν το mayodeco.

Πώς θα το στείλω πίσω σε εσάς;

Συνιστούμε να στέλνετε τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε με κάποια υπηρεσία κούριερ για περισσότερη ασφάλεια, καθώς δεν φέρουμε ευθύνη για προϊόντα που τυχόν χαθούν ή υποστούν ζημιές κατά την επιστροφή τους προς εμάς.

Μπορώ να επιστρέψω το προϊόν αυτοπροσώπως;

Ναι, αλλά μόνο κατόπιν συνεννοήσεως. Επικοινωνήστε μαζί μας στο info@mayodeco.gr ή στο τηλέφωνο 2107523200 και θα κανονίσουμε την ημέρα και την ώρα που σας βολεύει.